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    [News] - Morrowind Rebirth 3.2 no ar

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    vits
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    [News] - Morrowind Rebirth 3.2 no ar

    Mensagem por vits em Qui 02 Jul 2015, 08:37


    O terceiro capítulo da popular série The Elder Scrolls, foi lançado originalmente em 2002, exclusivamente para plataformas da Microsoft (PC e Xbox) e fez muito barulho, graças a sua excelente história, ambientação e mecânicas. O sucesso do jogo foi tamanho que até hoje os fãs mais ardorosos da franquia, consideram esse o melhor capítulo da mesma.

    Provando que jogos bons são eternos, a comunidade de modders é ativa até hoje e de vez em quando surge um mod que merece atenção. No caso, estamos falando de Morrowind Rebirth, uma modificação que insere diversos novos elementos no jogo, como dungeons adicionais, armas, personagens e histórias. Mas que também toma seu tempo para consertar bugs e erros do título original, ao mesmo tempo que apresenta melhorias visuais e sonoras, rejuvenescendo o clássico da Bethesda.

    O que mudou: :
    Vanilla Fixes
    * A description under the topic Balmora describes the Commercial District north of the river and Labor Town south of the river. This is incorrect and should read west and east of the river.
    * Shulki Ashunbabi in Gnisis no longer has moon-sugar for sale.
    * Telvanni Guards in Tel Mora are now all female.
    * A shitload of landscape fixes and improvements.
    * Fixed broken pathgrids in several locations.
    * Fixed a ton of floaters.

    Morrowind Rebirth Fixes
    * Disciple's, Master's and Patriarch's Robe renamed to reflect that they're temple robes -> Disciple's, Master's and Patriarch's Temple Robe.
    * Removed the script 'MR_Potion_Health_Script', which didn't work as intended. The removal of this script may or may not improve performance.
    * Fixed an issue where wearing the disciple, Master's or Patriarch's Temple Robe caused the game to suddenly crash.
    * Increased the value of the Master's Temple Robe. Previously it was worth less than the Disciple's Temple Robe.
    * Fixed an issue where c_f_robe_common_02h.nif showed up as a yellow exclamation mark.
    * Fixed an issue where the health regen script caused the game to crash.
    * Balyn Omavel (both of them!) now has the same equipment.
    * Practice dummies are now harder to hit.
    * Practice dummies will now "respawn".

    Morrowind Rebirth Additions
    * Marelle, mentioned in Sorvild the Raven's journal, is now a real character which you can encounter somewhere in Vvardenfell.

    Balancing
    * The Mage sign changed from 5 points fortify maximum magica to 10 points fortify maximum magica.
    * The Lady sign changed from 25 points endurance/personality to 15 points endurance/personality.
    * The Atronach sign changed from 50 points spell absorption to 25 points spell absorption.
    * Removed 'Steel Jinkblade of the Aegis' from leveled-lists.

    Fixed

    Graphics
    * furn_screen_guar_01 used the wrong texture. 'Tx_wood_brown_posts_02.tga' -> 'Tx_wood_brown_posts_01.tga'.
    * Included a fix for the mesh 'furn_redoran_shelf2_01' (uv issue).
    * Included a fix for the mesh 'in_s_longhouse_small' (uv issue).
    * New meshes and textures for cave plants.

    + a ton of other small fixes and additions!

    O mod pode ser baixado aqui: Download e obviamente exige uma cópia do jogo para ser usado.

      Data/hora atual: Seg 23 Out 2017, 15:10